Printer ikon
Ved bruk av Hjelpemiddeldatabasen godtas bruk av informasjonskapsler (cookies) til statistikk og funksjonalitet. Ok, fjern denne beskjeden eller les om bruk av informasjonskapsler.

Du er her: Forside | Nyhetsarkiv | Rammeavtale for omgivelseskontroll

Hjelpemiddeldatabasen viser alle typer produkter som kan være aktuelle hjelpemidler, uavhengig av om disse kan gis via det offentlige, eller om brukeren selv må dekke utgiftene. De fleste hjelpemidler som lånes ut fra NAV Hjelpemiddelsentral finner du via hovedinngang på forsiden merket 'Rammeavtaler'.

Les mer om Hjelpemiddeldatabasen her

Rammeavtale for omgivelseskontroll

01-09-2015 av utmeldt bruker

Rammeavtalen gjelder fra 1.september 2015.

Brukerne av produktene er personer i alle aldersgrupper med ulikt aktivitetsnivå og behov for tilrettelegging.

Denne rammeavtalen har foreløpig ingen visning av produkter i Hjelpemiddeldatabasen med bilder og bruksanvisninger. Dette forventes å være på plass innen oktober 2015. I mellomtiden publiseres det kun enkle lister (hurtigoversikter) med produktene som er inkludert i rammeavtalen.

Rammeavtalen innholder automatikk til dører, vinduer og gardiner, porttelefoner, låseutstyr og fjernstyringssystemer (sendere/mottakere).

Det er inngått avtale med tre leverandører som skal ha en prosentvis fordeling av varesalg:
1. GEWA AS (50 %)
2. Picomed AS (30 %)
3. Assistent Partner AS (20 %)

Rammeavtalen for omgivelseskontroll åpner du via hovedinngangen for NAVs rammeavtaler på forsiden vår. I tillegg til produktopplysninger vil du kunne se nærmere på betingelsene for rammeavtalen, samt egne lister med aktuelt tilbehør og reservedeler til produktene.

Opplysninger om produktene som har rammeavtale skal til enhver tid være i samsvar med det som er avtalefestet. Dette betyr at Hjelpemiddeldatabasen vil bli oppdatert fortløpende ved endring i avtalen.

Gå direkte til rammeavtalen her


 
Relatert informasjon