Hjelpemiddeldatabasen viser alle typer produkter som kan være aktuelle hjelpemidler, uavhengig av om disse kan gis via det offentlige, eller om brukeren selv må dekke utgiftene. De fleste hjelpemidler som lånes ut fra NAV Hjelpemiddelsentral finner du via hovedinngang på forsiden merket 'Rammeavtaler'.

Les mer om Hjelpemiddeldatabasen her

Post 6: Standard datautstyr for ASK og alternativ betjening (inneholder ikke produktvisninger)

Post 6: Standard datautstyr for ASK og alternativ betjening (inneholder ikke produktvisninger). (inneholder ikke produkter) Standard datautstyr med installert programvare eller app. Utstyret skal brukes med ASK kommunikasjonshjelpemidler, og har mulighet for alternativ betjening/styring. Utstyr skal bestilles av NAV Hjelpemiddelsentral gjennom egen bestillingsportal for NAV i Visolits webshop. Datautstyret kan leveres med ferdiginstallert programvare/apper fra leverandøren.



Søket ditt gav ingen resultat.

OBS: Ønskes utgåtte produkter inkludert i søkeresultatet, skal Vis utgåtte produkter velges under Innstillinger.